OM RIKKE KLITGAARD

Jeg er en vej


Kort version:

I en periode på ca. 5 år (2015) , tog Gud min sjæl ud af verden og formede den. Dette blev igangsat efter jeg besluttede at sige JA til, at tjene Gud. Jeg har altid vidst - ubevidst, at der var en anden plan med mig.

Gud viste mig bl.a. at jeg er oppefra og ned og andre er nedefra og op. Noget der ikke gav mening overhovedet. Jeg blev hjulpet til at forstå betydningen og lærte at, jeg er sendt til verden, uden at miste kontakten til Gud, for at vise andre vejen til Gud. Dette betyder, at jeg er en tjener for mennesker i verden, et redskab, en vej. 

Fra 2015 og stadig i dag, har min bevidsthed udvidet sig mere og mere til at omfatte (fatte) Gud, livet og meningen med det hele, i kraft af Helligånden. Jeg er her altså med en specifik opgave om, at vække bevidstheden om sandheden til mennesker. Dette er endnu en af Guds håndsrækninger til mennesket i verden, som så få har tid til at tage imod. Noget af den vej jeg skal vise, handler om helbredelse. Den ultimative helbredelse. Vejen dertil, svarene på menneskers spørgsmål osv fortæller jeg derfor ikke af egne ord. Min hjerne ved ofte ikke, hvad min mund siger (både frustrerende og spændende), Gud(sbevidstheden) taler igennem mig og nogen gange direkte til den jeg taler med. Jeg er blevet udstyret med et klarsyn, i kraft af Helligånden (ikke clairvoyance!), ser jeg andres bevidsthed, hvor langt fra/tæt på Gud (sandheden) de er, hvor meget de er fanget i illusionen. Dermed kan jeg guide dem på vej, hvis de ønsker det. Sagt på en anden måde, er jeg som en præst, blot uden universitetsuddannelse eller man kan kalde mig en Kristi discipel. Som discipel er det min opgave, at hjælpe mennesker tilbage til Gud. 

Gud har vist mig, at jeg ikke selv vil opleve resultatet af det arbejde jeg gør - både det jeg gør bevidst og udenom min bevidsthed. Dette er normale betingelser for en profet. Ligeledes at den modstand jeg møder, ikke skal tages personligt.

Jeg er ikke religiøs og har aldrig været det. Men jeg har altid være tiltrukket af Jesus og det religiøse. I dag lever jeg i forbundethed med treenigheden. I kraft af Helligånden, kender jeg Jesus og hvad han var her for. Han var også profet, eller avatar (google: divine avatar), et redskab for Gud. Det var aldrig Jesus' formål at forme en religion, men netop at vise mennesker vejen til evig frihed, til Gud (Gud ER frihed).

Da min undervisning er et udtryk for Gud, vil den også være genkendelig for de der studerer Et Kursus I Mirakler. For nogle år siden købte jeg bogen og i et syn, blev den efterfølgende puttet ind i min mund og ned i min mave. Det betyder at den indgår i min formidling, både direkte og indirekte. Det hænder at det er bogen der taler og ikke mig. Jeg har dog aldrig læst hele bogen. 

Jeg er meget bevidst om gyldigheden af Jesu ord, da han sagde til sine disciple, at "hvis verden hadede Ham, ville den også hade disciplene" og "hvis disciplene var af verden, ville verden elske dem." Med andre ord ved jeg, at jeg ikke er eller bliver populær med min formidling. 

Da jeg er her for at vise en vej til Gud, kan jeg ikke også formidle andre veje. Det er med andre ord, ikke vejen til et lykkeligt liv jeg formidler - men til evigt liv. Har du spørgsmål til mit arbejde, er du velkommen til at skrive.

Jeg tilbyder samtaler, healing og undervisning til de mennesker der ønsker at træde ind i deres egen hellighed og afvikle deres ego - dvs. følge Jesus.  

Seer-sandsigerske
Alle rettigheder forbeholdes 2022
Drevet af Webnode
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang